با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت آرچینا در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد. دانلود پایان نامه مجتمع اقامتی تفریحی

 

پایان نامه مجتمع اقامتی تفریحی
پایان نامه مجموعه اقامتی تفریحی

دانلود پروژه مجتمع اقامتی تفریحی

امروزه به دلیل به وجود آمدن فضا ها و وسیله های حمل و نقل زمینی , هوایی و دریایی مسافرت و سفر های توریستی به رونق بسیار بالایی دست یافته است و همین امور باعث شده است تا کشور ها و منطقه های مختلف با ساخت زیرساخت های لازم زمینه گسترش و جذب گردشگری را به وجود بیاورند به همین دلیل ما در این رساله به بررسی مجموعه توریستی میپردازیم . دانلود پروژه مجتمع اقامتی تفریحی

 

رساله طراحی مجموعه اقامتی تفریحی

رساله طراحی مجموعه اقامتی تفریحی را میتوان یکی از تحقیقات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید برای طراحی بر عهده دانشجویان قرار می دهند به همین دلیل آنها نیز برای طراحی رساله مجموعه اقامتی تفریحی توریستی به جمع اوری اطلاعاتی در این باره میپردازند.

کار و تفریح رفت وآمد چهار عملکرد اصلی زندگی به شمار می رود. در مجتمع های زیستی اولیه که از ساختار ساده و جمعیت کمی برخوردار بودند برنامه ریزی خاصی برای تحقیق این عملکردها انجام نمی پذیرفت و همه امور به طور خودبه خودی و بدون اندیشه و نظم خاصی انجام می شد. با افزایش جمعیت و پیچیده شدن ساختار جوامع نیاز به برنامه ریزی در همه زمینه ها آشکار شد.

دانلود پروژه کامل اقامتی تفریحی

کامل ترین و جامع ترین پایان نامه مجتمع اقامتی تفریحی  همراه با معرفی ریز فضا ها و همچنین معرفی اجمالی نمونه های موردی ایرانی همراه با پلان فرمت فایل word  می باشد و قابل تغییر است . مقدمه : طوفان سحر انگیز بر نردبانی از امواج بالا می رود و غرش خشم آسای خود را از فراموشی طبیعت زیبا، نثار تمام شهر نشینان کره خاکی می نماید.نطفه اولیه شهرها شکل می گرفت و آغوش باز طبیعت،آنها را در خود جای می داد.

حد زیبایی طبیعت آنچنان بود که شهر همچون نگینی مصنوع در بسترش خودنمایی می نمود.اما اینک شهرهای بزرگ و متمدن ما به دنبال فرصتی برای ادای دین خود به طبیعت می گردند.آنها در پی مجالی اند تا غفلتها، اشتباهات و دو اصل نیاز فعلی خود را با حضور گوشه ای از طبیعت سبز جبران نمایند. در این راستا، در شهری که به چشم اندازهای طبیعی فراوان و جاذبه های دلپذیرش توجه وافر نگردد,دچار بی هویتی خواهد شد و مردم شهر صدمه خواهند دید.همین دلیل در جهان امروز،احیا و تسهیل رابطه انسان، شهر و طبیعت یکی از مهمترین ارکان توسعه پایدار شهر هاست و هر عامل ارتباط دهنده بین انسان و طبیعت باید گسترش یا …

 

دانلود پروژه کامل اقامتی تفریحی

در این میان آنچه در جامعه ما کمتر مورد توجه قرار می گرفته است برنامه ریزی برای گذران اوقات فراغت است که شاید دلیل این کم توجهی وجود مشکلات و بحران های کوچک و بزرگ در سایر بخشها بوده است. به هر حال امروزه نیاز به برنامه ریزی برای اوقات فراغت همه مردم و از جمله شهر نشینان به شدت احساس می شود. لذا این موضوعات ما را بر آن داشت تا با طراحی مجموعه اقامتی-تفریحی رویین سعی در فراهم نمودن این امکانات چه برای مسافر و توریسم و چه برای گذراندن اوقات فراغت ساکنین شهرهای اسفراین و بجنورد نماییم.

رساله طراحی مجموعه اقامتی تفریحی

منطقه ۲۲تهران به دلیل موقعیتش نسبت به کلان شهر تهران وتنوع در ویژگی های فیزیکی زمین عمدتا به استقرار کاربری ها درمقیاس کلان اختصاص پیدا کرده . شرایط اب و هوایی ، دیدومنظر ، پوشش طبیعی زمین ، تنوع درعناصر محیط طبیعی و وجود انواع کاربری های ورزشی ، فضای سبز و امکانات ارتفاعات شمالی و نظایر آن و همین طور وجود سایت در اتوبان       تهران – شمال باعث شده به این منطقه هویت (تفریحی وگذران اوقات فراغت) قائل شوند. رساله مجموعه اقامتی تفریحی

رساله طراحی مجموعه اقامتی تفریحی را میتوان یکی از موضوعات و پروژه معماری مربوط به رساله مجموعه های اقامتی , رساله مجموعه های تفریحی و رساله مجموعه های توریستی دانست که دانشجویان و معماران عزیز برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و ازائه آن در مقطع کارشناسی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها در وهله اول طراحی مجموعه اقامتی تفریحی توریستی به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربر های چنین مکانی میپردازند تا بتوانند به جامع ترین تحقیقات ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز برای کمک به معماران دست به تهیه و عرضه پایان نامه مجموعه توریستی اقامتی پراخته ایم .

دانلود پایان نامه مجتمع اقامتی تفریحی

رساله طراحی مجموعه اقامتی تفریحی که ما در این بخش از مطالب وب سایت تخصصی آرچینا به معرفی و تحلیل بیشتر و بهتر تمامی ریزفضا ها و امکانات مختلف معماری آن پرداخته ایم را میتوان همواره یکی از مهم ترین و جامع ترین رساله مجموعه اقامتی تفریحی توریستی در سطح اینترنت دانست که ما توانسته ایم از بهترین اطلاعات معماری مربوط به طراحی مکان های اقامتی و توریستی برای تهیه و عرضه چنین تحقیقی استفاده کنیم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن به جامع ترین اطلاعات ممکن در این باره دست پیدا کنید و از آنها در دیگر رساله ها و پلان معماری خود بهره ببرید .

ما در این رساله طراحی مجموعه اقامتی تفریحی و توریستی به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات مربوط به طراحی امکانات و بخش های مختلف آن را مورد بررسی دقیق قرار دهیم تا شما عزیزان بیشتر با ویژگی های معماری چنین مکان هایی آشنا شوید . امروزه مجموعه های توریستی و اقامتی را میتوان یکی از مهم ترین مکان های جذب گردشگر دانست که میتواند مسافران زیادی را به خود جلب کند که این امر باعث ایجاد شغل و موفقیت اقتصادی در یک منطقه میشود به همین دلیل ما در این رساله به خوبی تمامی امکانات و خدمات چنین مکان های مهمی را مورد بررسی قرار دادیم تا اطلاعات کاملی را در اختیار معماران قرار دهیم .


در راستااهدافی چون موارد زیر شایان ذکر است:

۱. توجه به امکانات بالقوه موجود در منطقه و استفاده از آن ها در راه جلب گردشگران.

۲ . ساخت و ساز همسان با طبیعت و توپوگرافی منطقه.

۳ . افزایش تعاملات اجتماعی از طریق ایجاد فضاهای همگانی.

۴. طراحی و ایجاد کاربری های فرا منطقه ای و فرا شهری با توجه به قابلیت های این منطقه از لحاظ بکر بودن زمین.

۵ . ایجاد عملکرد های فرا منطقه ای وفرا شهری به منظور ایجاد محیطی برای جذب توریست وگردشگر.

حال به دلیل عدم وجود مرکز تفریحی و اقامتی متناسب با شرایط موجود در این منطقه تصمیم بر آن شد که در این زمینه تحقیقاتی انجام داده و پایان نامه  را به این موضوع اختصاص دهیم.

 

 

دانلود پروژه کامل اقامتی تفریحی