هتل ۵ ستاره یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که از سوی اساتید به عنوان پروژه طرح ۴ معماری انتخاب می‌شود. بنابراین در این مطلب از فروشگاه معماری آرچینا، به ارائه پروژه کامل هتل ۵ ستاره در قالب فایل اتوکدی، تری‌دی‌مکس، پلان لای اوت، پوستر، رندر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) پروژه آماده هتل 5 ستاره می‌پردازیم.

پروژه معماری هتل

این پروژه مربوط به طراحی هتل است و در فایل هایی که برای دانلود قرار داده شده اند، تمامی پلان ها و برش های ساختمان هتل در قالب فایل های اتوکدی و همینطور مدل سه بعدی ساختمان هتل در قالب فایل رویت (Revit) قرار دارند. برای دانلود رایگان این فایل ها از لینک های زیر استفاده نمایید. امیدواریم از ایده های طراحی ارائه شده در این طرح دانشجویی برای طرح خودتان بهره ببرید.

 

دانلود پروژه کامل هتل

پروژه کامل هتل 5 ستاره که توسط وبسایت و فروشگاه معماری آرچینا با تمامی مدارک فنی برا شما آماده و مهیا گردیده است. این هتل در 15 طبقه و دارای 100 واحد در دو مجموعه است. این پروژه دارای تمام امکانات و خدمات سطح مورد نیاز، طراحی شده است به خصوص برای گردشگران خارجی است. این ساختمان نزدیک به دریا واقع شده است، از جایی که بهترین نمایش را  تولید می کند، بنابراین تمام اتاق ها را نسبت به این محور، ساخت هر اتاق  در تراس. دارای دو استخر شنا، یکی در سطح اول در نزدیکی اتاق ناهار خوری با دید به دریا؛ استخر دیگر در طبقه دوم، واقع در کنار نوار. این پروژه همچنین دارای یک کازینو، یک کلوپ شبانه و ضیافت ،اتاق آبگرم و … می باشد که در ادامه به معرفی کامل پروژه کامل هتل 5 ستاره خواهیم پرداخت.

دانلود رایگان پلان هتل 5 ستاره

در میان انواع طرح های مربوط به طراحی هتل ها نمونه پروژه هتل ۵ ستاره بیشتر از موارد دیگر مورد توجه می باشد که در همین رابطه در این مقاله از فروشگاه معماری آرچینا در راستای ادامه ارائه نمونه طرح های هتل ۵ ستاره به ارائه این نمونه می پردازیم تا این طرح زیبا که در حجم و فرمی منحصر بفرد طراحی شده است را نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم , نمونه ارائه شده در این مقاله میتواند طرح موفقی برای ارائه طرح هتل باشد که در این بخش از مجموعه نقشه هتل ارائه میگردد چرا که طرح و فرم زیبای این پروژه هتل ۵ ستاره چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب میسازد که در ادامه توضیحات کاملتری در رابطه با این طرح دانلود رایگان پلان هتل 5 ستاره ارائه میگردد .

پلان لابی هتل 5 ستاره

پروژه هتل ۵ ستاره پست مدرن میتواند دانشجویان را با چالش ها دشواری در طرح ۳ معماری روبرو سازد به همین دلیل در انجام چنین پروژه هایی باید تمام دانش و اطلاعات خود را به کار برد تا طرحی زیبا و جذاب به دست بیاید . هتل ها به مکان های تفریحی و اقامتی گفته می شود که برای مدت معینی به مراجعه کنندگان و گردشگران اجاره داده می شود .پلان لابی هتل 5 ستاره هتل ها همیشه از زمان های گذشته مکان هایی برای استراحت و سکونت چند روزه مسافران و گردشگران مورد توجه قرار داشت . پروژه هتل باید تمامی مدارک و استاندارد های لازم اقامتی و تفریحی را داشته باشد که در پروژه کامل هتل ۵ ستاره به تمام این موارد توجه شده است . امروزه هتل ها را بر اساس کیفیت ها و امکانات رفاهی بیشتر رده بندی کرده اند که اولین رده بندی و ستاره دادن به هتل ها به سال ۱۹۵۸ میلادی بر میگردد .

دانلود رایگان پایان نامه هتل 5 ستاره

پروژه هتل ۵ ستاره و پلان هتل ها باید تمامی امکانات به روز رفاهی و اقامتی را برای گردشگران به وجود بیاورند . طراحی و شکل منحصر بفرد این هتل از اشکال هندسی مستطیل و نیم دایره تشکیل سده که سایر اجزا نیز در حول آنها ترسیم شده اند . دانلود رایگان پایان نامه هتل 5 ستاره ساختمان پروژه هتل ۵ ستاره پست مدرن دارای ۱۰ طبقه و همکف طراحی شده است که هر کدام از طبقات دارای امکانات خاصی مانند کافی شاپ , بوفه , اتاقهای ورزشی , استخر و جکوزی و بیشتر امکانات رفاهی و تفریحی می باشد که تمام نیاز های مراجعه کنندگان را برطرف میکند . در نمای بیرونی ساختمان نیز از شیشه و سنگ استفاده شده است که به زیبایی ساختمان و پروژه هتل ۵ ستاره بسیار افزوده است . نمونه های دیگر از طراحی هتل های طرح ۳ را میتوانید در مطالب زیر دنبال کنید :

پروژه کامل هتل ۵ ستاره

ایده های شکل گیری پروژه کامل هتل ۵ ستاره که در سایت برای دانشجویان عزیز قرار دادیم به طور کلی عبارت است از: القای حس حرکت و پویایی در پروژه، در کنار دریاچه. مجریان آینده نگر  طراحی هایی را دنبال می نمایند که توسع طرح اولیه هتل را امکانپذیر گرداند این توسعه ممکن است. بتوسط احداث یک برج ثانویه یا گسترش و افزایش یک سری اتاق خواب جدید یا ساخت فضایی برای گرد همایی سمینار یا کلوپ ورزشی ممکن گردد هر یک از این هایی آلترناتیوها را باید در مرحله بر نامه ریزی یا در طی طراحی های فاز صفر در نظر گرفت.

طرح هتل 5 ستاره

همچنین جهان بینی پیشینه تاریخی فرهنگ خصوصیات اقلیمی عملکرد شکل زمین وغیره در طراحی نقش بسزایی دارند قبل از اینکه خط وخطوط اولیه کشیده شود می‌بایست شکل و موقعیت زمین مورد بررسی قرار گیرد تا امکان طراحی وشکل گیری بنا در آن مشخص شود. طرح هتل 5 ستاره زیرا تا زمانی که مورد تجزیه و تحلیل قرار نگیرد کشیدن خط وخطوط اولیه  و شروع طراحی بسیار مشکل وچه بسا غیر ممکن خواهد بود. با توجه به دسته بندی هتل ها از نقطه نظر کیفیت این مسئله بسیار حائز اهمیت است که محوطه اطراف سایت در سرویس دهی به ساختمان اصلی به این کیفیت نیز بیفزاید، طرح هتل 5 ستاره از طرفی دیگر طراحی داخلی دسته بندی فضا ها در خدمت رسانی به کیفیت ار اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

خرید پروژه هتل

امروزه هتل‌ها سهم بزرگی در ارائه خدمات اقامتی به قشر وسیعی از افراد جامعه دارند. همین امر سبب شده است که از سال ۱۹۵۸ میلادی، یک سیستم رتبه‌بندی ستاره محور جهت تقسیم هتل‌ها بر اساس کمیت و کیفیت خدمات آنها شکل بگیرد. خرید پروژه هتل هتل‌های ۵ ستاره به عنوان عالی‌ترین انواع هتل‌های امروزی، با طیف وسیعی از خدمات لوکس خود شناخته می‌شوند. این هتل‌ها که اغلب سرویس‌دهی به قشر مرفه جامعه را بر عهده دارند، در عین عمل به وظیفه اصلی خود در اسکان دادن مراجعین، به ارائه خدماتی نیز می‌پردازند که نمونه آن در سایر انواع هتل‌ها یافت نمی‌شود.

پروژه معماری هتل 5 ستاره

همچنین جهان بینی پیشینه تاریخی فرهنگ خصوصیات اقلیمی عملکرد شکل زمین وغیره در طراحی نقش بسزایی دارند قبل از اینکه خط وخطوط اولیه کشیده شود می‌بایست شکل و موقعیت زمین مورد بررسی قرار گیرد تا امکان طراحی وشکل گیری بنا در آن مشخص شود. زیرا تا زمانی که مورد تجزیه و تحلیل قرار نگیرد کشیدن خط وخطوط اولیه  و شروع طراحی بسیار مشکل وچه بسا غیر ممکن خواهد بود. با توجه به دسته بندی هتل ها از نقطه نظر کیفیت این مسئله بسیار حائز اهمیت است که محوطه اطراف سایت در سرویس دهی به ساختمان اصلی به این کیفیت نیز بیفزاید، از طرفی دیگر طراحی داخلی دسته بندی فضا ها در خدمت رسانی به کیفیت ار اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

پلان‌های پروژه هتل ۵ ستاره

طراحی یک پروژه هتل ۵ ستاره به عنوان عالی‌ترین انواع هتل، نیازمند ملاحظات خاصی است که جز از طریق مطالعه مواردی همچون برنامه فیزیکی هتل و استانداردهای طراحی آن در کنار بررسی مواردی همچون نمونه پلان هتل و آثار معماران مطرحی همچون پیتر آیزنمن و سانتیاگو کالاتراوا میسر نمی‌شود. لکن امروزه به سبب تعدد انواع پروژه کامل هتل طراحی شده، امکان الگوگیری از آنها به عنوان راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند یاریگر دانشجویان معماری و معماران در جهت طراحی یک پروژه هتل ۵ ستاره جدید باشد.

پروژه دانشجویی طراحی هتل : تمامی پلان ها و مدل سه بعدی

پروژه کامل هتل ۵ ستاره پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری آرچینا و در قالب فایل اتوکدی، تری‌دی‌مکس (۳D Max)، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این پروژه هتل ۵ ستاره یکی از بهترین انواع پروژه هتل طرح ۴ را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه دانشجویی و یا اجرایی فوق‌العاده نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود رایگان دانلود پلان هتل دو طبقه + برش نما

طراحی پروژه معماری هتل باید دارای امکانات و استاندارد های مخصوص به خود باشد تا پروژه ای کامل و جذاب به دست بیاید . هتل ها مکان های تفریحی و گردشگری هستند که میتوانند ظرفیت زیادی از مسافران را در خود جای بدهند به این منظور ظرفیت هتل ها از اهمیت خاصی برخوردار است . هتل ها دارای درجه بندی و کیفیت های مختلفی هستند که ما در این بخش به این مسائل می پردازیم تا شما را در طراحی چنین پروژه هایی راهنمایی کنیم که قبلا نیز نمونه ای از طراحی هتل ۵ ستاره با عنوان پروژه کامل هتل ۵ ستاره ارائه شده است .

دانلود رایگان پلان هتل (پلان طبقات هتل) DWG

هتل های ۵ ستاره باید دارای خدمات مطلوب و همچنین طراحی مناسبی باشند تا بنا به تقسیم بندی هتل ها در درجه بندی هتل های ۵ ستاره خدماتی متناسب ارائه دهند تا تمامی کاربران و مراجعه کنندگان به این مکان راضی باشند که یکی از مهمترین موارد در این رابطه طراحی و معماری این مکان می باشد چرا که در نگاه اول نوع طراحی و معماری سازه هتل و بخش های مختلف هتل است که مخاطب را جذب میکند که در وب سایت معماری انواع پروژه هتل همچون پروژه کامل هتل ۵ ستاره پست مدرن ارائه شده است تا نمونه های موفق و مناسبی در دسترس شما عزیزان باشد .

دانلود پلان های کامل هتل به سبک معماری اسلامی

پروژه هتل ۵ ستاره معرفی شده حجمی نا منظم و در عین حال زیبا دارد که تمامی بخش های لازم برای ارائه خدمات عالی و متناسب با هتل ۵ ستاره در این سایت گنجانده شده است و از همه مهمتر طراحی و معماری زیبا و فوق العاده ای برای این هتل در نظر گرفته شده است , در طراحی محوطه این هتل از فضای سبز و استفاده از درختان بسیار استفاده شده است که این محوطه سازی بسیار متناسب با محیط و فرم هتل صورت گرفته است . پارکینگ در نظر گرفته شده برای این هتل خوده محوطه می باشد که بخش هایی از محوطه در میان درختان با رعایت اصول به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است .

موارد و مستندات موجود در پروژه هتل ۵ ستاره پست مدرن

  • فایل اتوکدی کامل سه بعدی و دو بعدی
  • فایل سه بعدی تری دی مکس
  • پوستر زیبا و با کیفیت
  • ۱۲ عدد رندر با کیفیت و حرفه ای
  • فایل لایه باز فتوشاپ psd
  • پلان ترسیمی پروژه دانشجویی هتل ۵ ستاره
  • سایت پلان
  • سایت پلان محوطه سازی شده
  • پلان ساختاری ساختمان
  • حجم سه بعدی
  • تحلیل سایت از نظر آب و هوایی
  • پلان اتاق های طبقات
  • پلان زیرزمین
  • پلان پارکینگ
  • پلان طبقه همکف
  • پلان طبقه اول
  • پلان طبقه دوم
  • پلان طبقه سوم
  • پلان طبقه چهارم
  • پلان طبقه پنجم
  • پلان طبقه ششم
  • پلان طبقه هفتم
  • پلان طبقه هشتم
  • پلان طبقه نهم
  • پلان طبقه دهم
  • پلان مبلمان طبقات
  • نمای شمالی
  • نمای غربی
  • نمای جنوبی
  •  برش A-A
  • برش B-B

دانلود پروژه طراحی هتل ۵ ستاره

پروژه هتل ۵ ستاره پست مدرن یکی از طرح های تخصصی فروشگاه معماری آرچینا می باشد که خدمت شما دانشجویان عزیز ارائه میگردد تا شما بتوانید با الهام گیری از پروژه طراحی هتل ۵ ستاره هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم بهترین نتایج را در طراحی های خود بدست بیاورید و نمونه ای از راحی هتل ها با سبک خاصی از معماری یعنی سبک پست مدرن را در اختیار داشته باشید .