من کار خود را به عنوان یک طراح بدون رفتن به مدرسه طراحی کردم. من در طی 6 ماه آموزش شفاف طراحی گرافیک خود را در حالی که مشغول به کار تمام وقت بود، درست کردم. من فکر نمی کردم که آماده باشم اما شروع به درخواست شغل کردم و کار را در یک راه اندازی عالی Exec انجام دادم.

راه‌های گرافیست شدن

برای روشن شدن، من به هیچ وجه نزدیک نیستم، زیرا این افراد باهوش طراحی می کنند که از آموزش 4 ساله در یک مدرسه نخبه مانند RISD بیرون می آیند. اما من مطمئنا به اندازه کافی خوب هستم تا کارم را خوب انجام دهم. من تنها طراح در Exec هستم، بنابراین من طیف گسترده ای از چیزها را طراحی می کنم - طراحی بصری و تعامل، چاپ، وب و طراحی برنامه های تلفن همراه.

شاید شما می خواهید تغییر شغل و تبدیل شدن به یک طراح تمام وقت.

یا می خواهید برخی از اصول اولیه پروژه خود را راه اندازی کنید.

این یک راهنما برای طراحی خودتان است.

به روز رسانی: من برای اولین بار این پست وبلاگ بیش از یک سال پیش منتشر شد. از آن زمان به بعد صدها ایمیل دریافت کردم و خواستار راهنمایی بیشتر و پیروی از مراحل ساده بودم و در نهایت یکی از آنها را پیدا کردم: Designlab. این دوره زمانی بود که من در حال یادگیری نبودم، اما من آرزو می کردم که آن را داشته باشم - این کار کل پروسه را بسیار کندتر خواهد کرد. چیزی که واقعا در مورد آن دوست دارم این است که آن را به شما می دهد تکالیف پروژه، و سپس شما را به یک مربی طراحی است که به شما بازخورد (آنها واقعا دارند خوب که در فیس بوک کار می کنند) متصل است.

مرحله 1. یاد بگیرید که ببینید

بزرگترین اشتباه در فتوشاپ بسیار سریع است. یادگیری فتوشاپ به شما یک طراح را نمی دهد، درست مثل خرید نقاشی ها، شما را هنرمندی نمی کند. با پایه شروع کنید

اول، یاد بگیرید چطور قرعه کشی کنید.

شما مجبور نیستید در یک اتاق با یک دسته از هنرمندان دیگر تلاش کنید تا زنان برهنه را جلب کنید.

شما حتی نباید این کار را در طراحی انجام دهید. فقط برخی از اصول را یاد بگیرند، بنابراین شما می توانید با قلم راحت طراحی کنید.

شما فقط باید یک چیز را یاد بگیرید که یاد بگیرد چگونه قرعه کشی کنید: کتاب را که می توانید در 30 روز ترسیم کنید و هر ماه نیم ساعت یکبار یک ماه تمرین کنید. من به تعداد زیادی کتاب نقاشی نگاه کرده ام و این یکی از بهترین هاست.

تئوری طراحی گرافیک را یاد بگیرید

با این تصویر شروع کنید. این یک داستان داستان کوچولو قرمز سواری هود است، اما در همان زمان پایه های طراحی گرافیک را به شما آموزش خواهد داد.

در مورد رنگ، تایپوگرافی و طراحی با یک شبکه اطلاعاتی کسب کنید. اگر شما می توانید یک کلاس محلی برای یادگیری اصول طراحی گرافیک پیدا کنید، آن را بیابید.

چند روز از این آموزشها بروید.

یادگیری برخی از اصول در تجربه کاربر

کتابهای بسیاری درباره تجربه کاربر وجود دارد. با این دو خواندن سریع شروع کنید که شما را در ذهنیت مناسب قرار می دهد:

طراحی چیزهای روزمره

فکر نکن

یاد بگیرید چگونه نوشتن کنید

در اینجا یک نشانه مطمئن از یک طراح بد است: قالب بندی آنها با متن نگه دارنده مانند Lorem Ipsum پر شده است. یک طراح خوب یک ارتباط خوب است. یک طراح خوب فکر می کند از طریق تمام تجربه، انتخاب هر کلمه با دقت. برای انسان بنویسید در آکادمی نوشتاری که برای ساختن خودتان در مدارک مدرسه هوشمند استفاده می کنید، ننوشتید.

Read Made to Stick، یکی از کتابهای مورد علاقه من در تمام دوران است. این به شما چگونگی خوردن در خوانندگان شما آموزش می دهد.

صدای و تون یک وب سایت پر از جواهرات نمونه های نوشتن خوب است.

مرحله 2. یاد بگیرید چگونه از فتوشاپ و تصویرگر استفاده کنید

هورا! در حال حاضر شما یک پایه کاملا محکم - هر دو بصری و UX. شما آماده یادگیری فتوشاپ هستید در واقع، من ابتدا ابتدا با Illustrator شروع کردم و بعد از آن به فتوشاپ رفتم. ایلوستریتور چیزی است که طراحان برای ساخت آرم ها و آیکون ها استفاده می کنند.

یادگیری تصویرگر

یک تن از کتاب ها، آموزش های آنلاین و کلاس های شخصی برای یادگیری Illustrator وجود دارد. سبک را انتخاب کنید که بهترین کار برای شما باشد در اینجا کتاب هایی هستم که برای یادگیری اصول اولیه Illustrator مفیدند.

کلاس Adobe Illustrator در یک کتاب - خسته کننده است، اما اگر حداقل نیمی از آن را داشته باشید، به خوبی از Image Illustrator اطلاع پیدا خواهید کرد.

Basic Basic Training - این کتاب به شما می آموزد که چگونه چیزهایی را در Illustrator که واقعا خوب به نظر می رسند را یاد بگیرید.

حالا برای چیزهای سرگرم کننده! این آموزش های آنلاین را دنبال کنید و تحت تاثیر آنچه که می توانید انجام دهید. در اینجا دو مورد علاقه من - لوگو و چشم انداز منظره است.

فتوشاپ را یاد بگیرید

یک میلیون و یک آموزش وجود دارد. بسیاری از آنها crap هستند. خوشبختانه، سایت هایی با آموزش های با کیفیت بسیار بالا وجود دارد. PSDTuts توسط TutsPlus یکی از آنها است.

در اینجا آموزش فتوشاپ خوب برای ایجاد یک برنامه آیفون است.

در اینجا یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ خوب برای ایجاد یک قالب وب سایت است.

هر روز یک یا دو ساعت طول می کشد تا از طریق برخی از آموزش ها بروید و به سرعت به سرعت پیشرفت می کنید.

مرحله 3. برخی از تخصص ها را یاد بگیرید

آیا می خواهید برنامه های موبایل را طراحی کنید؟ وب سایت ها Infographics؟ همه آنها را کاوش کنید و انتخاب کنید که شما از آنها لذت می برید تا آنها را بهتر کنید.

یادگیری طراحی لوگو

یاد بگیرید چگونه یک آرم بسازید که نمی خورد: Logo Design Love

شما می خواهید آن را یک مرحله بیشتر از یک آرم هر چند. یاد بگیرید برای ایجاد یک نام تجاری سازگار - از وب سایت به کارت های کسب و کار. اتمام این کتاب، طراحی هویت نام تجاری.

یادگیری برنامه طراحی موبایل

با این آموزش شروع کنید تا پاهای خود را بر روی طراحی بصری برای برنامه های تلفن همراه تضمین کنید.

این کتاب کوتاه اما بسیار جامع و خوبی را مطالعه کنید